Gratis forsendelse

FAQ (ofte stillede spørgsmål)


Q: HVORDAN AFGIVER JEG EN ORDRE?

A: For at bestille skal du først gå til produktsiden, som du kan nå via navigationen. Vælg derefter den ønskede mængde af produktet, og klik på "Læg i kurv". Du vil nu blive ført til din indkøbskurv. Klik nu på "Fortsæt til kassen" og følg de angivne trin for at afgive din bestilling.

Q: HVORDAN KAN JEG SE STATUS FOR MIN ORDRE?

A: Du kan nemt tjekke status for din ordre her. Det kan du gøre ved at indtaste det sporingsnummer, som vi har sendt dig. Det kan tage 1-3 hverdage at se status for din ordre, efter at du har modtaget trackingnummeret. Hvis du ikke har modtaget et sporingsnummer fra os, kan du sende en e-mail til kontakt@nivera.dk. Vi giver dig besked om dit trackingnummer og status for din ordre så hurtigt som muligt.

Q: ER DET MULIGT AT SENDE TIL UDLANDET?

A: Som standard sender vi kun inden for Europa. Hvis du ønsker det, kan vi sende din ordre til et andet land. Send en forespørgsel til: kontakt@nivera.dk

Q: HVOR LANG TID TAGER DET AT SENDE?

A: Vores team vil gøre alt for at sikre, at du modtager din ordre så hurtigt som muligt. På grund af den store efterspørgsel kan leveringstiden være længere i nogle områder. Din ordre bør ankomme inden for 5-12 dage, efter at vi har modtaget betalingen. Hvis du har spørgsmål om din bestilling, er du velkommen til at sende os en e-mail på kontakt@nivera.dk. Vi vil altid give dig nøjagtige oplysninger om din ordre.

Q: JEG HAR VED ET UHELD ANGIVET EN FORKERT LEVERINGSADRESSE. KAN JEG ÆNDRE DET?

A: Hvis det er tilfældet, bedes du sende os en e-mail hurtigst muligt på kontakt@nivera.dk. Hvis din ordre allerede er blevet afsendt, vil vi gøre vores bedste for at rette fejlen efterfølgende.

Hvis du har andre spørgsmål, som ikke er besvaret i vores FAQ, kan du sende os en e-mail på kontakt@nivera.dk, så hjælper vi dig hurtigst muligt.
Liquid error (layout/theme line 186): Could not find asset snippets/sticky-cart-by-uplinkly.liquid